22 september 2020

Team-battle tussen Molenschot VR1, Molenschot 1 en Molenschot 2 bij iedere thuiswedstrijd!!

De activiteitencommissie senioren heeft weer iets nieuws bedacht!!!

Omdat vanwege de Corona we geen grote feestjes kunnen geven, gaan we de strijd met elkaar aan om te bepalen wie het leukste, gulzigste, sportiefste, creatiefste en leukste team is. Iedere thuiswedstrijd als iedereen thuis speelt, wordt er door de drie verschillende teams een challenge gespeeld. Per week zal bekeken worden welk team deze challenge het beste/snelste kan en wie punten pakt in deze team-battle-strijd!! Ieder team mag 2 challenges indienen bij de activiteitencommissie waar ze denken goed in te zijn en waarmee ze kunnen scoren ten opzichte van de andere teams. Aanstaande zondag 27 september zal de eerste challenge gespeeld worden, komt dat zien!!!!

Namens de activiteitencommissie senioren,

Sam de Groot