22 september 2020

Veteranen v.v. Molenschot krijgen nieuwe tassen van Hoppenbrouwers!!

Het heeft even geduurd maar op zaterdag 12 september, voor de wedstrijd tegen vv Dongen, was het dan zover.

Ons veteranenelftal is voorzien van nieuwe voetbaltassen die gesponseerd zijn door Hoppenbrouwers techniek.

Dankzij twee medewerkers van de firma Hoppenbrouwers, namelijk Roland van Oosterwijk en Mark Vissenberg, hebben alle voetballende veteranenleden weer een mooie nieuwe voetbaltas gekregen waardoor ze nog jaren vooruit kunnen.

We willen dan ook namens v.v. Molenschot en in het bijzonder alle veteranen, Roland en Mark en natuurlijk de firma Hoppenbrouwers hartelijk bedanken dat zij dit mogelijk gemaakt hebben!!

Mark en Roland worden hartelijk bedankt door Mark Boemaars namens de sponsorcommissie om dit mogelijk te maken

Het veteranenelftal met hun nieuwe tassen, zijn er klaar voor!

Voor iedere actieve veteraan een mooie nieuwe tas met v.v. Molenschot-logo!!