08 april 2021

Angelique van Dongen en Frieda Geerts ook volgend seizoen onze trainsters van Molenschot Vrouwen 1!!!

Goed nieuws!! Voor het volgende seizoen hebben we voor ons vrouwenelftal de overeenkomst met onze trainsters met een jaar kunnen verlengen. Angelique van Dongen en Frieda Geerts zullen ook volgend seizoen onze trainsters van Molenschot Vrouwen 1 zijn, Yes!! Daar zijn we als club heel erg blij mee! Het afgelopen seizoen hebben onze vrouwen helaas nog niet veel wedstrijden kunnen spelen en daardoor niet kunnen laten zien wat ze in huis hebben, maar daar komt aankomend seizoen zeker verandering in!

Afgelopen zomer zijn we na 20 jaar weer gestart met een eigen vrouwenelftal. Naast voldoende speelsters zochten we daarvoor natuurlijk ook goede trainers/trainsters en die hebben we gevonden in de personen van Angelique van Dongen en Frieda Geerts. Al snel hadden we door dat we goud in handen hebben. De klik met ons vrouwenelftal was vanaf de eerste training duidelijk zichtbaar. De trainsters waren erg enthousiast over de motivatie, gedrevenheid en leergierigheid van onze vrouwen. De speelsters vinden de trainsters in één woord geweldig. Zowel qua personen als zeker ook qua trainersscales en voetballende kwaliteiten. De trainingen zijn gevarieerd en Frieda en Angelique kunnen het voetballen heel goed uitleggen aan onze vrouwen. Helaas hebben we dit seizoen maar een paar wedstrijden kunnen spelen, maar wel met al een paar mooie overwinningen. Gelukkig kan er op dit moment wel weer getraind worden, zodat ons vrouwenelftal zich nog verder kan ontwikkelen voor als er weer wedstrijden mogelijk zijn. Wij beloven jullie, jullie gaan nog heek veel van ons vrouwenelftal horen!! Laat de bal maar snel weer rollen op zaterdag en zondag.

Namens het bestuur en technische commissie v.v. Molenschot