Activiteiten/Acties

Team battle senioren

Wie is het sterkste, slimste, creatiefste team van v.v. Molenschot??
Bij iedere thuiswedstrijd van Molenschot 1, 2 en VR1 gaan deze teams de strijd met elkaar aan. De team battles zijn vorig jaar la bedacht door de verschillend teams. Benieuwd naar wat dit gaat worden, kom dan kijken bij de thuiswedstrijdenvan Molenschot 1, 2 en VR1!!

WIN-WIN

Bij WIN-WIN draait het om de winst. De eerste WIN staat voor onze leden, supporters en verder iedereen die onze club een warm hart toedraagt. De tweede WIN staat voor onze club zelf. Deze pagina bevat een overzicht van acties die voordelen opleveren voor jou én voor onze club. WIN-WIN dus! Mocht je bekend zijn met voordeelacties die niet op deze pagina staan vermeld dan stuur een mail naar info@vvmolenschot.nl en de actie wordt toegevoegd.

Veldsink - Roelands uit Gilze heeft een geweldige WIN-WIN actie opgezet. Steun onze club met extra inkomsten en profiteer zelf ook. Kijk voor meer info op deze flyer: