Scheidsrechters

Scheidsrechters zijn onmisbaar bij het voetballen. Zonder scheidsrechters kunnen er simpelweg geen wedstrijden gespeeld worden. Wil jij het ook eens proberen of je het leuk vindt om de fanatieke voetballers en voetbalsters een lekkere wedstrijd te bezorgen en daarbij rechtvaardig de wedstrijd te leiden.

Heb jij de uitstraling en inzicht in het voetbalspelletje om onze nieuwe Bjorn Kuijpers te worden?!?!

Wil jij ook eens een wedstrijdje fluiten bij de jeugd, senioren of veteranen dan zijn we op zoek naar jou!!

Als clubscheidsrechter krijg je van ons alle spullen die nodig zijn zoals een tenue, een fluit, gele en rode kaarten, stopwatch, enz..

Mocht je interesse hebben in het volgen van een cursus dan stimuleren we dat ten zeerste. De kosten voor de cursus worden betaald dooe v.v. Molenschot maar dan willen we wel graag dat je je minimaal voor twee jaar als clubscheidsrechter aan onze club verbind.

Onze clubscheidsrechters krijgen een vergoeding per gefloten wedstrijd.

• voor pupillenwedstrijden is dit € 5,- per wedstrijd
  • voor junioren- en veteranenwedstrijden is dit € 10,- per wedstrijd
  • en voor wedstrijden van de senioren (mannen en vrouwen) is dit € 12,50 per wedstrijd

Naast de bovenstaande vergoeding krijgen de scheidsrechters voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd een consumptie aangeboden namens de club.

Voor meer informatie over het fluiten bij v.v. Molenschot kun je contact opnemen met de scheidsrechterscoordinator Joppe Leenaars, telefoon 06-27136598, of via de email TC@vvmolenschot.nl