Supporters

Onze club is een waarde(n)volle club

Zoals u weet, willen alle verenigingen de sportiviteit en respect voor elkaar terug hebben op alle velden, van groot tot klein. In 1998 is de NKS in samenwerking met de COVS – VVON en de KNVB gestart met het project "De Waarde(N)volle Club". Veel verenigingen, waaronder v.v. Molenschot, hebben toen dan ook een convenant (overeenkomst) getekend om de Normen en Waarden weer terug te brengen op het sportveld.

Wat heeft dit te betekenen voor de leden en de supporters van elke vereniging?

Op de eerste plaats hebben alle verenigingen afgesproken dat de jeugd en pupillenleden elkaar de hand geven voor de wedstrijd om elkaar een sportieve en fijne wedstrijd toe te wensen. Eveneens doen ze dat na de wedstrijd om elkaar te bedanken voor deze sportieve ontmoeting.

Ook het ”monden dicht” tegen de scheidsrechter is een belangrijk onderdeel hiervan. Dit is van belang voor alle supporters die langs de lijn staan te kijken naar de wedstrijden. Ook de ouders horen hier dus bij.

Wij, maar ook onze jeugdleden, vinden het fijn als die ouders komen kijken naar de verrichtingen van hun kinderen. Ook de ouders worden geacht geen negatief commentaar te geven naar de spelers, leiders en scheidsrechters. Het is o zo makkelijk commentaar te geven op zaken die in je ogen niet goed gaan. Alle vrijwilligers doen hun best om alles goed te laten verlopen, maar het kan ook wel eens mis gaan. Dat is bij ons allemaal wel eens het geval. Probeer het ook maar eens om een wedstrijd te fluiten!!

Ons thema is:

”JE TEGENSTANDER ZIEN ALS MEDESPELER”

Als wij met zijn allen hieraan meewerken, wordt het een fijn voetbaljaar zowel voor de spelers, toeschouwers alsmede voor de hele vereniging. Dat is toch de bedoeling van het hele sportgebeuren, fijn sporten, je helemaal uit kunnen leven in je eigen favoriete sport.

Supportersvereniging

Lid worden van de supportersvereniging van v.v. Molenschot?
Stuur een bericht naar supportersclub@vvmolenschot.nl