Word vrijwiliger bij v.v. Molenschot!

Voetbalvereniging Molenschot draait op heel veel vrijwilligers. Heel veel leden, Molenschotters die v.v. Molenschot een warm hart toe dragen, vervullen iedere week, iedere maand een vrijwilligersfunctie. V.V. Molenschot mag zich rijk wanen met de ca. 80 vrijwilligers. Desalniettemin zijn er altijd nog functies die niet ingevuld zijn, want binnen een voetbalvereniging zijn er heel veel vrijwilligersfuncties die er voor zorgen dat er lekker gevoetbald kan worden, de financiën netjes op orde zijn, de accommodatie er netjes uitziet, er op z'n tijd gezellige activiteiten georganiseerd wordt, enzovoorts, enzovoorts. Om een overzicht te creëren, is de DATABASE VRIJWILLIGERSFUNCTIES V.V. MOLENSCHOT opgezet.

Kijk eens in deze database om te zien of er voor jou ook een leuke functie bij zit. De functies varieren van iedere week een paar uur tot een paar uur per jaar.

Dus snuffel eens in de database en word ook vrijwilliger bij v.v. Molenschot!

Wil je meer informatie over een bepaalde functie of wil je je aanmelden voor een vrijwilligersfunctie? Mail dan naar info@vvmolenschot.nl.