Lidmaatschap

Wil je lid worden van onze club? Dat kan door contact op te nemen met de secretaris Joppe Leenaars, tel. 06-27136598 of via email info@vvmolenschot.nl of door het invullen en versturen van het inschrijfformulier senioren of inschrijfformulier jeugd.

Contributie

De contributie voor het seizoen 2021-2022 is vastgesteld op de Algemene Ledenvergadering gehouden op 1 juli 2021 en bedraagt voor het seizoen 2021-2022 ongewijzigd:

contributie senioren/veteranen
  € 140,00 per jaar
contributie rustend/steunend lid
  €   47,50 per jaar
contributie 1e jeugdlid
  €   95,00 per jaar
contributie voor 2e jeugdleden binnen hetzelfde gezin
  €   80,00 per jaar

Iedere speler betaalt aan het begin van het seizoen zijn/haar contributie. Wanneer een actief lid gedurende het seizoen langdurig geblesseerd is c.q. raakt, kan het lid zelf bij de penningmeester het verzoek indienen om 50% van de contributie terug te krijgen. Dit geldt zowel voor jeugdleden als seniorenleden.

De contributie voor het seizoen 2023-2024 is vastgesteld op de Algemene Ledenvergadering gehouden op 6 oktober 2022 en bedraagt voor het seizoen 2023-2024:

• contributie senioren/veteranen                      €  156,- per jaar (€ 13,- per maand)
  • contributie rustend/steunend lid                    €   48,- per jaar (€ 4,- per maand)
  • contributie 1e jeugdlid                                     €   108,- per jaar (€ 9,- per maand)
  • contributie voor 2e jeugdleden                       €   90,- per jaar (€ 7,50,- per maand)
    binnen hetzelfde gezin

Wat krijg je als lid?

• sportiviteit
  • gezelligheid
  • verenigingslidmaatschap
  • KNVB-lidmaatschap
  • KNVB-spelerspas

Wat kun je als lid?

• spelen in competitieverband
  • trainen, minimaal 1x per week
  • deelnemen aan clubactiviteiten
  • … en veel meer!

Wil je wat wijzigen?

Als je gaat verhuizen, een ander telefoonnummer krijgt of wilt afmelden als lid, geef dit dan tijdig door aan de secretaris.
Dit kan per e-mail via info@vvmolenschot.nl

Lidmaatschap beëindigen

Wanneer een lid zijn lidmaatschap wil opzeggen, dan dient dit aan het einde van het seizoen, voor 10 juni, kenbaar gemaakt te worden aan de secretaris. Dit kan per e-mail via info@vvmolenschot.nl.
Indien een speler zich na 10 juni uit wil schrijven, dan dient een bedrag van € 15,- betaald te worden.