VV Molenschot

Mis niets!

Bekijk hieronder onze laatste nieuwsberichten.

07 augustus 2022

Wie wil dit feestje mee organiseren?

v.v. Molenschot is formeel opgericht op 1 juli 1948, oftewel is dat volgend jaar precies 75 jaar geleden. Om hier bij stil te staan en ons 75-jarig bestaan te vieren willen we dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Om hier een mooi feestje van te gaan maken is de eerste stap om te kijken of we een feestcommissie kunnen samenstellen met mensen die de festiviteiten rondom ons 75-jarig bestaan vorm willen gaan geven. Heb jij goede ideeën, zin om dit bijzondere feest mee vorm te geven? Meld je dan aan bij één van de bestuursleden of stuur een mailtje naar info@vvmolenschot.nl. We zijn op zoek naar alle leeftijden om er voor alle leeftijden ook een mooi feest van te maken, dus jong en oud is welkom om zich aan te melden. Wie o wie wil dit feest mee vorm geven??!