16 maart 2022

Project: extra aandacht voor de jeugdtrainers en leiders!!

Als voetbalvereniging Molenschot vinden wij het geweldig dat iedere week onze leiders en trainers zich inzetten voor onze jeugd. De leiders en trainers zijn erg belangrijk voor de ontwikkeling van onze jeugd en daarom willen we als hoofdbestuur en technische commissie de komende tijd graag extra aandacht schenken aan onze jeugdtrainers en jeugdleiders. Dat gaan we doen met het project “ extra aandacht voor onze jeugdtrainers en jeugdleiders”.

Dit project gaan we samen draaien met Lorenzo Boudewijns. Ja onze oud hoofdtrainer. Nu hij bij de veteranen is gaan voetballen en weer lid is geworden van onze vereniging heeft hij aangegeven graag iets voor de club te willen doen. Hoe geweldig is dat!!!

Lorenzo heeft natuurlijk een karrevracht aan ervaring als trainer. Lorenzo zal om te beginnen een aantal wedstrijden en trainingen gaan bekijken om zo te kijken waar onze jeugdtrainers en jeugdleiders extra hulp of ondersteuning bij kunnen gebruiken. Vervolgens zal er een gezamenlijke bijeekomst gepland worden om samen praktische zaken en tips met elkaar te bespreken. Dit alles gebaseerd op het gedachtegoed van positief coachen.

Naast voetbaltechnische ondersteuning willen we ook dat onze trainers en leiders er netjes bij lopen. De leiders zijn nog voorzien van een nette coachjas maar onze trainers gaan we in het nieuw steken door ze een all-wheather jas aan te bieden vanuit de club. Op dit moment worden de pasavonden ingepland zodat de jassen bij alle trainers ook goed passen.

Wij gaan samen met Lorenzo enthousiast aan de slag met dit project want alles wat aandacht krijgt wordt alleen maar mooier en beter!! Daarom extra aandacht voor onze jeugdtrainers en jeugdleiders!!

Namens het bestuur en technische commissie v.v. Molenschot