16 maart 2023

Feestprogramma 75 jaar v.v. Molenschot in grote lijnen bekend!!

Dit jaar bestaat vv Molenschot 75 jaar. En dat moet natuurlijk groots gevierd worden. Dus omcirkel 30 juni, 1 & 2 juli alvast in je agenda, want dan gaat dit feest plaatsvinden. Het feestcomite heeft het feestprogramma in grote lijnen staan, dus dat kunnen we hierbij onthullen:

We trappen het grandiose feestweekend af op vrijdagavond 30 juni met een feestavond voor alle mensen (18+) uit Molenschot en de omgeving. Voor dit feest zal een kaartverkoop plaatsvinden dus houd de Facebookpagina van vv Molenschot goed in de gaten, want daarin zal de start van de kaartverkoop aangegeven worden en zal te lezen zijn waar de kaarten gekocht kunnen worden. Op deze avond zullen niemand minder dan DIRK MEELDIJK en JOHNNY GOLD samen met DJ SERVY de tent op zijn kop zetten. Dit mag je niet missen, dus zodra de kaarten in de verkoop gaan, geven wij je 1 tip, snel bestellen! Dan profiteer je ook nog eens van de Early Bird korting.

Op zaterdag 1 juli, de dag dat v.v. Molenschot precies 75 jaar bestaat, zullen onze jeugdteams met begeleiding naar pretpark Toverland gaan. Het heen en terug vervoer wordt geregeld vanuit de voetbal. Het avondprogramma bestaat uit een officiele receptie voor genodigden en oud leden met daar op volgend een besloten feestavond voor alle huidige leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers, sponsors, supportersclubleden en uiteraard is de aanhang ook welkom. Dj Servy zal deze avond weer draaien en neemt 2 uitstekende artiesten mee namelijk: FRANK VERKOOIJEN en JEROEN VAN ZELST. Dit beloofd ook weer een beregezellig avond te worden!

Zondag zullen we dit feestweekend af gaan sluiten met een brunch, een miniveld toernooi voor de jeugd en senioren elftallen en een koeienschijtloterij. Ook zal er deze dag nog gezellige muziek gedraaid worden door DJ Servy. Dus staat het nog niet in de agenda, dan zet het er snel in 30 juni t/m 2 juli Feestweekend 75 jaar v.v. Molenschot!!