Mis niets!

Bekijk hieronder onze laatste nieuwsberichten.

02 januari 2023

Gelukkig Nieuwjaar!!

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Dat het een mooi 2023 mag worden in vooral goede gezondheid. Om het jaar goed te beginnen nodigen we alle vrijwilligers, sponsors, leden en supporters van v.v. Molenschot uit voor onze nieuwjaarsreceptie aankomende zaterdag 7 januari vanaf 15.00 uur in onze kantine. Kunnen we elkaar persoonlijk de beste wensen toewensen en vooruit kijken naar het nieuwe jaar. Wat zal het nieuwe jaar brengen? Ziet ons sportpark er na de renovatie van het hoofdveld weer helemaal op en top uit, kan Molenschot 1 een historische promotie naar de 4e klasse bewerkstelligen en op welke manier gaan we ons 75 jarig bestaan vieren? We gaan het zien.

We zullen tijdens onze nieuwjaarsreceptie niet alleen vooruit kijken maar we kijken ook nog even over onze schouder terug. We zullen tijdens deze nieuwjaarsreceptie namelijk nog officieel afscheid nemen van Huub Boons. Huub is de afgelopen 7 jaar bij ons jeugdtrainer en jeugdleider geweest en heeft een groot deel van onze huidige eerste elftal klaar gestoomd voor het echte werk. Ook hebben we dit jaar een bijzondere jubilaris te huldigen. Iemand die al 50 jaar lid is van onze vereniging. Wie dit is, kom het zelf zien op zaterdag 7 januari.

We gaan niet alleen proosten op het nieuwe jaar. Vanaf 12.30 uur zullen Molenschot JO10 en JO13 op zaterdag 7 januari een toernooitje spelen. En voor de senioren, mannen , vrouwen en veteranen, die het nieuwe jaar sportief willen beginnen zullen we om 14.30 uur een potje onderling voetballen. Alle actieve voetbalsters en voetballers verwachten we om 14.15 uur in onze kantine.

Tot slot, maak er samen een mooi en onvergetelijk jaar van en graag tot aankomende zaterdag, nieuwjaarsreceoptie van v.v. Molenschot vanaf 15.00 uur in onze kantine!!