Mis niets!

Bekijk hieronder onze laatste nieuwsberichten.

01 januari 2022

De Beste Wensen voor 2022!!

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2022 toegewenst!! Dat het voor iedereen een mooie nieuw jaar mag worden, met hopelijk weer minder beperkingen rondom het Corona-virus, want waar we vorig jaar met de jaarwisseling gehoopt hadden dat we dit jaar weer gewoon ons “normale” leven op konden gaan pakken, is het virus helaas nog onder ons. Hierdoor hebben we als bestuur helaas moeten besluiten dat de nieuwjaarsreceptie, die we eigenlijk 8 januari wilde houden, niet door kan gaan. Via deze digitale weg willen we jullie daarom het allerbeste toewensen en kijken we ook even terug op 2021, want het glas is niet half leeg maar half vol!

Op dit moment liggen de competities stil maar tot aan december hebben we gelukkig nog wel gewoon kunnen voetballen. Een winst ten opzichte van vorig jaar, toen we in oktober volledig stil kwamen te liggen. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar de wedstrijden weer snel op gaan pakken, want het gaat goed met onze senioren!! Ons eerste elftal, onder leiding van onze nieuwe hoofdtrainer Marco Maas, staat op een mooie derde plaats, twee punten achter de koploper en doet dus nog volop mee voor promotie naar de 4e klasse, hoe geweldig zou dat zijn. Ons vrouwenelftal doet het ook geweldig en staat op een tweede plaats en heeft maar 1 verliespunt meer dan de koploper. Ons tweede elftal staat ook op een tweede plaats op twee punten van de koploper, kortom voor de senioren voor v.v. Molenschot was 2021 een geweldig jaar en zijn we benieuwd wat 2022 brengt.

Naast onze senioren doet onze jeugd het ook geweldig. De JO12 is als kampioen al op de platte kar door het dorp gegaan en ook al is de competitie niet helemaal afgewerkt, toch kunnen we Molenschot JO19 ook als kampioen van de eerste seizoenshelft kronen!! Van harte gefeliciteerd. Een geweldige prestatie voor ons hoogste jeugdteam en dus ook de toekomst ziet er voetballend gezien goed uit. We verwelkomde in 2021 daarnaast een nieuw team, namelijk Molenschot JO7. Wie we nog meer verwelkomde waren de verschillende nieuwe bordsponsors, waardoor de korte kanten ondertussen al tot aan de goals gevuld zijn met trotse bordsponsors. Onze veteranen kregen dankzij de inzet van William Maas gloednieuwe trainingspakken en ons eerste elftal en kantinepersoneel kreeg nieuwe polo’s. Ook konden we twee leden huldigen die maar liefst 70 jaar lid zijn van onze vereniging. Een uniek jubileum voor Kees Boemaars (ZNAF) en Koos Bink!! Tijdens de vrijwilligersavond zijn beide heren benoemd tot Lid van Verdienste. Ja de vrijwilligersavond, als bestuur vinden we het geweldig mooi dat we onze vrijwilligers in oktober toch nog hebben kunnen bedanken voor hun inzet de afgelopen twee seizoenen. In een volgepakte kantine werd een heerlijk buffet voorgeschoteld en werd het samen een hele gezellige avond. Geheel terecht alle vrijwilligers, jong en oud, hebben dit de afgelopen jaren dubbel en dwars verdiend!!

Natuurlijk waren er ook de teleurstellingen in 2021, zoals het begin van 2021 dat er helemaal niet gevoetbald kon worden en de laatste weken van het jaar moesten we het weer zonder publiek doen. Was er ook, zeer triest, persoonlijk leed wat in geen verhouding tot de rest staat. En café ’t Engeltje stopte er na 36 jaar mee, waardoor we afscheid moesten nemen van deze trouwe sponsor die tevens jarenlang leverancier voor onze kantine is geweest. Maar zoals gezegd is het glas half vol en gaan we de goede kant op. Met de gemeente zijn we in gesprek over een renovatie van de velden en ook het moderniseren en verduurzamen van de kleedkamers is ook nog onderwerp van gesprek voor aankomend jaar.

Als bestuur zijn we dankbaar voor de inzet van zo velen voor onze mooie vereniging en kijken we uit naar een mooi 2022. Wij kunnen niet in de toekomst kijken maar de voortekenen zien er geweldig uit. Samen gaan we er een mooi 2022 van maken. Hopelijk tot snel op ons sportpark!

Namens het bestuur v.v. Molenschot

Terugblik op 2021 in beeld: