13 oktober 2020

Update Corona-maatregelen 13 oktober 2020

Vanaf woensdag 14 oktober 22.00 uur mag er voor de senioren niet meer in groepsverband gesport worden.

Dit is heel vervelend maar blijkbaar nodig om het virus in te perken. Wij willen als club niet de grenzen opzoeken, maar onze verantwoordelijkheid nemen en daarom gaat de trainingen voor de dames morgne, 14 oktober, niet door. Vervolgens is het de vraag hoe lang we met de dames en heren niet mogen trainen, maar dat zal de tijd gaan uitwijzen.

Onze jeugd kan gelukkig nog wel blijven trainen. Dit betekent dat de trainingen voor JO8, JO10 en JO18 woensdag gewoon door gaan en dat JO11 donderdag gewoon kan trainen. Wedstrijden (oefenwedstrijden en competitiewedstrijden) kunnen er voor de jeugd de komende weken niet gespeeld worden en daarom willen we toch vooral de trainingen door laten gaan.

De douches moeten wel op slot, dus dat betekent dat je na de training niet kunt douchen op ons sportpark. De kleedkamers kunnen wel gebruikt worden om een jas of tas tijdens de training neer te leggen, maar na de training dienen de jeugdleden het sportpark direct te verlaten.

Toeschouwers, in de vorm van ouders, zijn op de training nog steeds niet toegestaan. Degene die hun kinderen halen en brengen wordt verzocht de kinderen voor de training bij de poort af te zetten. Om de kinderen weer op te halen kan gewacht worden onder het afdak bij de kantine totdat de kinderen van het veld komen.

Hopelijk hebben we jullie hiermee weer voldoende bijgepraat over de laatste coronamaatregelen. Mochten er verdere vragen zijn dan laat het ons weten.

Als iedereeen zich aan de maatregelen houdt dan krijgen we hopelijk snel weer meer grip op het virus zodat de senioren weer kunnen gaan trainen en er ook weer wedstrijden mogelijk zijn. Let op elkaar, volg de regels en probeer gezond te blijven!!

Namens bestuur en technische commissie v.v. Molenschot