08 januari 2022

Marco Maas volgend seizoen ook onze hoofdtrainer!!

Het begin van het nieuwe jaar is altijd een natuurlijk moment om even terug te kijken, maar daarnaast willen we ook vooral voor uit kijken. Zo heeft onze hoofdtrainer van de heren Marco Maas, onlangs een gesprek gehad met Marcel van Ham als voorzitter van de Technische Commissie en Mark Boemaars namens het hoofdbestuur, om de eerste seizoenshelft te evalueren.

Het gesprek was van beide kanten uit heel positief. Het bestuur en de technische commissie zijn zeer tevreden over hoe Marco Maas leiding geeft aan het eerste elftal, de trainingen invult en ook overleg heeft met de leiders en spelers van Molenschot 2. Molenschot 1 heeft tot op heden verschillende spannende en attractieve wedstrijden gespeeld en daarnaast doet Molenschot 1, met een 3e plaats in de competitie op dit moment, goed mee om de bovenste plaatsten en dus voor promotie naar de 4e klasse! Marco heeft op zijn beurt in het gesprek aangegeven dat hij het prima naar zijn zin heeft bij onze vereniging. De samenwerking met Ger, Joeri en Rien loopt goed en met de spelers klikt het ook goed.

Zoals bij de aanstelling van Marco Maas als nieuwe trainer van v.v. Molenschot besproken, zijn we als v.v. Molenschot altijd op zoek naar een prettige, succesvolle en langdurigere samenwerking met een trainer en gaan we in beginsel de samenwerking niet aan voor maar 1 jaar. Samen met de, van beide kanten, zeer positieve ervaringen van het afgelopen half jaar was de contractverlenging een één-tweetje om in voetbaltermen te spreken. We zijn verheugd jullie als leden te kunnen mededelen dat Marco Maas dan ook volgend seizoen onze hoofdtrainer van de mannen zal zijn.

We kijken uit naar een mooie tweede seizoenshelft, waarin we hopelijk weer snel kunnen gaan voetballen. Zullen we daarin dan promotie naar de 4e klasse af kunnen dwingen?! Zowel de technische commissie als Marco Maas zijn ervan overtuigd dat we tot het laatst mee moeten kunnen doen om promotie en wat zou het geweldig zijn voor onze club als we dat aan het einde van het seizoen ook daadwerkelijk zouden kunnen verwezenlijken.

We gaan er voor!!

Namens het bestuur en technische commissie v.v. Molenschot